Sunday, October 2, 2011

hai2...
lama baby tak on blog..
life baby bz sgt2...
now it getting well/...
ttg life...bby dah putus dgn ridz..
dah takda jodoh kami..
kami dah tak sehaluan...
saat nih aku masih sendri,
masih sepi tak berteman..
aku lbh senang macam nih xda yg ggu aku..
saat hati aku bersedih sbb kehilangan sharul,
aku bertemu Mohammad Noor Arief bin ramle...
saat aku hilang arah aku jumpa dia..
hubungan kami rapat...
kemana-mana pun sama2 tpi tak lah sampi cinta..
mamat nih memahami aku
walau pun megalir airmata,kata2nya masih wat aku ketawa..
mamat nih aku pggil sweet
abb orgnya mmg sweet....
senyuman dia tu macam gula,leh tak tidu malam aku...
mamat ni bukan baik sangat,,,
spesis ulat bulu.tgn lak keja nk merayap ja....
pendek kata ulat bulu pun kalah..
cuma dia ada hati yang baik...
dia kawan yg baik...
tiga mggu pertama aku bahagia sgt2..
walaupun aku tgh tekanan,
aku tak wat bukan2 mcm dulu sbb aku ada sweet..
aku boleh cerita kat dia...
aku blh minta dia teman aku....
tapi ada sesuatu yg aku tak bgitahu dia..
LIFE aku,..
aku takut dia berubah...
aku takut dia jauhi aku..
dia selalu minta kau bercerita...
dia kata dia leh terima..
dia kata dia takkan berubah dan
sumanya akan kekal macam biasa...
satu hari aku decide nk bercerita,aku nk terus terang...
mulanya dia terima tpi aku tahu dia da berubah...
cara dia bercakap dgn pandang aku dah lain..
kami dah mula renggang,no more msj,no more call..
he just go....tapi kami takla sampai putus hubungan..
sekurang-kurangnya kmi masih sms walaupun 1 shari...
kmi dah tak jumpa lagi,aku selalu kuar sendri....
klw dulu pantang da peluang kmi pasti kuar walaupun smggu sekali..
skg klw kmi jumpa,hbgan nih dah tak macam dulu..
dah hambar...saat tui aku sedar yg aku tak patut terus terang...
bila kmi renggang aku dah mula hilang arah...
hati aku mula kosong,dan aku rindu,...
aku rindu nk bergurau,rindu dia yg nakal dan rindu senyuman dia...
bila aku rindu,aku pegang hp,aku cari no dia tpi aku tak berani call....
mcm ada yg halamg aku...aku tak layak...
macam skg....
aku rindu tpi aku cuma berani lihat gambar dia ja...
tak mcm dulu,aku leh call dia atau msj dia..
aku takut dia rasa terganggu dan xnak kawan aku lgi...
skrg-krgnya bila dia perlukan aku dia akan call aku...
SWEET,
dalam hati coklat ada rindu...
di bibir coklat tak lupa sebut ttg sweet..
dalam satu saat,coklat leh igt suma ttg sweet walau sweet takda depan coklat...
024EVER...(love you for ever)thats what my heart say...
mna mgkin coklat bgitahu.coklat malu...

No comments:

Post a Comment