Saturday, October 16, 2010

aduh...

aduhai..
ke[ala bby selalu pening..
doktor cakap kena pakai cermin...
mata rosak teruk kot...
aduiii..
ridz in troublr tapi dia tak nk gtaw aku...
well..lelaki mmg ego..
huh,,ak cuma nk tolong ja,,,
bukan nk jatuhkan ego dia..
pelan2 aku dah mula syg dia...
cinta???
mgkin satu hari nnt bila rasa ragu2 ni hilang..
tahla...mgkin cinta aku masih utk pali..
PALI???
mamat ni mcm hilang ja dari dunia aku..
tpi aku mesti nk sebut pasal dia,,
nk cerita tt dia,,,
huh....cinta tu mmg aneh la..
kdg2 aku rasa bersalah kat ridz,
mcm dia wat utk aku,,
hurm...katanya dia syg aku??
tpi knp aku tak percaya,,
knp aku rasa dia rahsiakan sesuatu...
tpi aku nk tya siapa??
takkan nk tya hantu??
huhuhu,,,tolong2,,
tolong buangkan rasa rindu yg bertamu..

No comments:

Post a Comment